Online wijnactie voor het goede doel!

Lionsclub Moerdijk organiseert voor het derde jaar een online wijnactie voor het goede doel. Tijdens deze actie bestelt u de mousserende Italiaanse rosé wijn Giordano rosé voor € 9,00 per fles. 35% van de opbrengst gaat naar het goede doel Meer AED’s voor gemeente Moerdijk. Wegens succes is deze actie voor onbepaalde tijd verlengd!

Bestel uw rosé hier of: lees eerst nog even verder.

Giordano rosé: Italiaanse mousserende rosé wijn

Informatie over de rosé

De Giordano rosé vino spumante millesimato is een mousserende rosé wijn met een heldere roze kleur, een bouquet van vers fruit, roze pompelmoes, framboos, aalbes en elegante tonen van rozenbottels. De belletjes zijn gekenmerkt door kleine, fijne en aanhoudende bolletjes.

Deze wijn is ideaal als aperitief en uitstekend om van te genieten bij voorgerechten. Ook kan de rosé prima gedronken worden bij wit vlees en is het de perfecte begeleiding van visgerechten. Een waar feest voor uw smaakpapillen en perfect als cadeau!

Met iedere fles rosé die u koopt, steunt u bovendien het goede doel van deze actie: Meer AED’s voor gemeente Moerdijk. Bestel uw rosé hier!

Geniet en steun Meer AED's voor gemeente Moerdijk!

Als Lionsclub willen wij actief bijdragen aan de maatschappij, juist in deze moeilijke tijden. Met deze wijnactie bieden we u een heerlijke wijn, ook bijzonder geschikt om als geschenk aan uw relaties te geven. Deze heerlijke rosé kost € 9,00 per fles, voor een doos van 6 flessen betaalt u € 50,00.

Van deze actie krijgt u een dubbel goed gevoel! Terwijl u geniet van heerlijke wijn, steunt u meteen de actie Meer AED’s voor gemeente Moerdijk. Voor iedere fles rosé die verkocht wordt, reserveert Lionsclub Moerdijk namelijk 35% van de verkoopprijs voor het goede doel van deze actie: Meer AED’s voor gemeente Moerdijk.

Over Lionsclub Moerdijk

Lionsclub Moerdijk bestaat uit een energieke groep vrienden die graag de handen uit de mouwen steken voor het goede doel. Onze (sponsor)acties hebben direct impact op verschillende lokale goede doelen, waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd. Lionsclub Moerdijk helpt hiermee een verschil te maken in onze maatschappij en uw leefomgeving.

Onze leden hebben uiteenlopende beroepen, waardoor we beschikken over een brede variatie aan kennis, vaardigheden en waardevolle contacten. Lionsclub Moerdijk is een gemengde club (zowel mannen als vrouwen) met 24 leden. We maken deel uit van het wereldwijde Lions International netwerk. Lions zijn al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld, wereldwijd heeft de Lionsclub 1,5 miljoen leden. In Nederland zijn ruim 11.000 Lions, verenigd in meer dan 430 Lionsclubs. De Lions zijn de grootste serviceorganisatie ter wereld.