Vanaf nu heet Lionsclub Zevenbergen e.o.: Lionsclub Moerdijk!

Omdat onze Lionsclub zich inzet voor de gehele gemeente Moerdijk, is deze naamwijziging een passende stap. Vanaf nu heten we dus Lionsclub Moerdijk. Verder verandert er niets aan onze activiteiten en acties, die zijn zoals altijd gericht op alle inwoners van de gemeente Moerdijk! Lees hier meer.

Lionsclub Moerdijk zet zich in voor de maatschappij en uw leefomgeving

Lionsclub Moerdijk bestaat uit een energieke groep vrienden die graag de handen uit de mouwen steken voor het goede doel. Onze (sponsor)acties hebben direct impact op verschillende lokale goede doelen, waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd. Lionsclub Moerdijk helpt hiermee een verschil te maken in onze maatschappij en uw leefomgeving.

Activiteiten voor het goede doel

Onze Lionsclub organiseert jaarlijks terugkerende fundraising activiteiten zoals een zwemfestijn, aspergediner en golftoernooi. Daarnaast steken wij ook de handen uit de mouwen om bijvoorbeeld lokale digitale vaardigheden te verbeteren (met Klik en Tik cursussen) en we zamelen Douwe Egberts-koffiepunten en boodschappen in voor de voedselbank. Met de inzet van de leden kunnen wij ondersteuning geven aan diverse maatschappelijke of culturele projecten in onze omgeving.

Lionsclub Moerdijk: inspirerend en waardevol

Lionsclub Moerdijk is een gemengde club (zowel mannen als vrouwen) met 24 leden. Onze leden hebben uiteenlopende beroepen, waardoor we beschikken over een brede variatie aan kennis, vaardigheden en waardevolle contacten.

Twee keer per maand komen we bij elkaar. Elke 1e maandagavond is er een clubvergadering, na een gezamenlijk diner. Hier bespreken we de verschillende projecten voor het goede doel. Elke 3e maandagavond organiseren we activiteiten zoals inspirerende lezingen of een bijzonder bedrijfsbezoek.

Lionsclub Moerdijk maakt deel uit van het wereldwijde Lions Clubs International netwerk. Lions zijn al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld, wereldwijd heeft de Lionsclub 1,5 miljoen leden. In Nederland zijn ruim 11.000 Lions, verenigd in meer dan 430 Lionsclubs. De Lions zijn de grootste serviceorganisatie ter wereld.

Meer weten? Download hier onze flyer!