Op 30 augustus 2024 organiseren de Lionsclubs; Hoeksche Waard, Moerdijk, Schiedam, en IJsselmonde  het jaarlijkse golfevenement in samenwerking met een van de mooiste golfbanen in onze regio. Landgoed Vereniging Golfclub Cromstrijen.

De opbrengst van dit evenement komt volledig ten bate van " Yulfun  van Stichting Yulius"

Lionsclubs ondersteunen Yulfun van Stichting Yulius

Het goede doel dat we voor dit jaar hebben geselecteerd is Yulius. ( www.yulius.nl).

Yulfun is een onderdeel van Yulius en heeft voor deze kinderen, jongeren en jongvolwassenen op de Boerhaavelaan in Barendrecht een activiteitencentrum waar creatieve activiteiten worden georganiseerd. Het doel van YulFun is om ontspanning te geven, even niet denken aan wat er niet goed gaat, maar juist bezig zijn met iets leuks of moois te maken. Hiervoor is het zeer wenselijk om te beschikken over oa. een 3d printer, een 3d snijder en andere hulpmiddelen. Wij worden blij als we zien dat kinderen en jongeren trots zijn op zichzelf door wat ze hebben gemaakt bij Yulfun. Dit stukje ontspanning kan heel belangrijk zijn voor kinderen die in behandeling zijn voor hun psychiatrische problematiek bij Yulius . Samen maken zij het verschil!

Deelname is inclusief lunch, borrel en buffet.
Namen deelnemende spelers, Golfvaardigheidsbewijs is verplicht. Zonder dit bewijs geen toegang tot de baan.