Hartelijk dank voor uw interesse voor onze wijnactie! Hier kunt u uw wijn bestellen.

U ontvangt per e-mail* een bevestiging en betaalverzoek voor uw bestelling. Na ontvangst van uw betaling en zodra wij de wijn van onze leverancier ontvangen, nemen we contact met u op over de levering.

Wij verzoeken u het totale bedrag over te maken aan:

• Stichting Aktiviteiten Lionsclub Zevenbergen (deze naam is correct: Lionsclub Moerdijk heette eerst Lionsclub Zevenbergen)
  • IBAN: NL35 RABO 0114 8992 23
  • Vermeld bij de omschrijving de naam die u bij de bestelling heeft opgegeven svp.

*De mail heeft als afzender 'Lionsclub Moerdijk <moerdijk@lions.nl>'. Geen mail ontvangen? Controleer even of de mail in de 'ongewenst' map terecht is gekomen. Is dat ook niet het geval, neem dan even contact met ons op via moerdijk@lions.nl.