30/01/2024

De ingezamelde punten zijn overhandigd door Joost van Assen (foto rechts), coördinator van dit project en Hans de Groot (foto links), president van Lionsclub Moerdijk.Ieder jaar in december en januari plaatsen de Nederlandse Lionsclubs inzameldozen voor Douwe Egberts-waardepunten. Voor elke 600 waardepunten krijgt de Voedselbank een pak Roodmerk koffie!

De lokale opbrengst is dit 12e jaar van de actie wéér hoger dan vorig jaar: inwoners en ondernemers van de gemeente Moerdijk hebben in totaal

607.017 DE koffiepunten gedoneerd. Dat is goed voor minstens 1000 pakken koffie voor de Voedselbank Moerdijk!

In maart 2024 levert Douwe Egberts de pakken Roodmerk koffie aan de Voedselbanken in Nederland.