Vanaf nu heten we Lionsclub Moerdijk

Verder verandert er niets aan onze activiteiten en acties, die zijn zoals altijd gericht op alle inwoners van de gemeente Moerdijk!

Lionsclub Moerdijk bestaat uit een energieke groep vrienden die graag de handen uit de mouwen steken voorNieuw logo Lionsclub Moerdijk het goede doel. Onze (sponsor)acties hebben direct impact op verschillende lokale goede doelen, waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd. Lionsclub Moerdijk helpt hiermee een verschil te maken in onze maatschappij en uw leefomgeving.

Onze leden hebben uiteenlopende beroepen, waardoor we beschikken over een brede variatie aan kennis, vaardigheden en waardevolle contacten. Lionsclub Moerdijk is een gemengde club (zowel mannen als vrouwen) met 24 leden.

We maken deel uit van het wereldwijde Lions International netwerk. Lions zijn al meer dan 100 jaar actief over de hele wereld, wereldwijd heeft de Lionsclub 1,5 miljoen leden. In Nederland zijn ruim 11.000 Lions, verenigd in meer dan 430 Lionsclubs. De Lions zijn de grootste serviceorganisatie ter wereld. Lees hier meer over onze Lionsclub!