15/04/2024

Lionsclub Moerdijk organiseerde op zaterdag 6 april het jaarlijkse Lions Zwemfestijn. Dankzij de gesponsorde baantjes van de deelnemers en de bijdragen van sponsoren is 3300 euro opgehaald voor “Zwemmen voor Zwemmen”! Via dit goede doel krijgen kinderen uit de gemeente Moerdijk waarvan de ouders niet in staat zijn zwemles te betalen de kans hun zwemdiploma te halen.

Bommetjeswedstrijd

Meer dan 50 deelnemers, waarvan de meeste jonge kinderen, hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk gesponsorde baantjes te zwemmen voor het goede doe. Dat ze daarin geslaagd zijn blijkt uit de fantastische opbrengst. Na afloop van de zwemestafette konden de zwemmers nog deelnemen aan een ”bommetjes” wedstrijd, waarmee aan het Lions Zwemfestijn een spetterend slot kwam.

We bedanken de deelnemers en sponsoren heel hartelijk en hopen volgend jaar weer op zo’n geweldige opkomst.

Lionsclub Moerdijk bestaat uit een energieke groep vrienden die graag de handen uit de mouwen steken voor het goede doel. Onze (sponsor)acties hebben direct impact op de verschillende lokale goede doelen, waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd. Lionsclub Moerdijk helpt hiermee een verschil te maken in onze maatschappij en uw leefomgeving.