Gooi uw Douwe Egberts-koffiepunten niet weg, maar doneer ze aan een goed doel! Lionsclub Moerdijk (voorheen Lionsclub Zevenbergen) zamelt voor het 11e jaar Douwe Egberts-koffiepunten in voor de Voedselbank Moerdijk. Helpt u mee de recordopbrengst van voorgaande jaren te verbreken? Vanaf half december verschijnen de bekende inzameldozen op diverse locaties in de gemeente Moerdijk. De inzameldozen blijven staan tot en met 18 januari 2023. Door uw ongebruikte DE-koffiepunten in deze dozen te stoppen, doneert u uw koffiepunten aan het goede doel. De koffiebrander waardeert deze gedoneerde punten met pakken koffie voor de lokale Voedselbank in Moerdijk.

Gunt u iedereen een kopje koffie?

Koffie is duur, het bederft niet en zit daarom maar zelden in een voedselpakket. Daarom is ondersteuning van deze actie zo belangrijk voor gebruikers van de voedselbanken. U kunt helpen door uw DE punten te doneren. We hopen ook dit jaar weer op de steun van onze medeburgers en ondernemers te mogen rekenen!

De inzameldozen om uw DE-koffiepunten te doneren staan overal in de gemeente Moerdijk! U vindt ze in Fijnaart (Jumbo), Klundert (AH,  Primera), Moerdijk (Het Winkelmandje), Standdaarbuiten (Attent), Willemstad (Bakkerij Bussing, Jumbo), Zevenbergen (AH, Jumbo ) en Zevenbergschen Hoek (apotheek) Numansdorp (Bakkerij Bussing)

Jaar na jaar recordopbrengst

Vorig jaar kende de DE-koffiepunten inzameling een recordopbrengst van 555.064 ingezamelde koffiepunten. Als blijk van waardering voor de Lionsclub actie verhoogde Douwe Egberts het aantal pakken koffie ook nog eens extra, waardoor in 2023 maar liefst 1.128 pakken koffie aan Voedselbank Moerdijk werden geschonken. In 2022 was de opbrengst 538.151 koffiepunten, goed voor 1.272 pakken koffie voor de Voedselbank Moerdijk.

Activiteiten voor het goede doel

Lionsclub Moerdijk bestaat uit een energieke groep vrienden die graag de handen uit de mouwen steken voor het goede doel. Onze (sponsor)acties hebben direct impact op verschillende lokale goede doelen, waarmee we een langdurige relatie hebben opgebouwd. Lionsclub Moerdijk helpt hiermee een verschil te maken in onze maatschappij en uw leefomgeving.