Eindejaarsloterij door Lionsclub Moerdijk

Lionsclub Moerdijk wil in dit bijzondere jaargetijde speciale aandacht besteden aan alle inwoners van onze gemeente. Op zaterdag 18 december 2021 deelden onze leden daarom gratis lotnummers uit in het centrum van Klundert, Willemstad en Zevenbergen. Met het lotnummer maakt u gratis kans op dinerbonnen van De Borgh, De Pastorie en BellevueVanaf 28 december 2021 zijn de winnende lotnummers bekend gemaakt: kijk snel hieronder of u gewonnen heeft!

De winnende lotnummers zijn bekend!U wint altijd een chocolade leeuwtje, misschien ook een dinerbon!

Winnend lotnummer 1:   423

U wint een dinerbon van Hotel & Restaurant De Borgh in Zevenbergen!
Stuur een foto van uw lotnummer aan moerdijk@lions.nl om uw dinerbon te ontvangen.

Winnend lotnummer 2:   625

U wint een dinerbon van Restaurant Bellevue in Willemstad!

Winnend lotnummer 3:   159

U wint een dinerbon van De Pastorie in Klundert!

Heeft u gewonnen, stuur dan een foto van uw lotnummer aan moerdijk@lions.nl!

Heeft u niet gewonnen, dan bedanken we u voor de belangstelling en het meespelen, we hopen dat het chocoladeleeuwtje u gesmaakt heeft. Wilt u op de hoogte blijven van onze acties, houdt dan onze website moerdijk.lions.nl in de gaten en volg ons op Facebook en LinkedIn!