Hoofdsponsor

De Roos                          Autoschade

Sterkens

Zaterdag 6 april 2024, zwembad de Niervaert in Klundert

De zwemmarathon is bedoeld voor iedereen die wil zwemmen voor het goede doel, zoals personeelsverenigingen, sportclubs, (basis)schoolleerlingen en individuele zwemmers.

Het Lions Zwemfestijn wordt gehouden in zwembad De Niervaert/Optisport in Klundert. Inloop tussen 13:00 uur en 13:30 uur, de zwemmarathon start om 13:30 uur en duurt tot 16:00 uur. Na afloop is er een bommetjes wedstrijd waarmee mooie prijzen te winnen zijn. Als het team klaar is met zwemmen, kan iedereen heerlijk vrij zwemmen in het naastgelegen bad!

Zwemmen voor… zwemmen!

Het goede doel van het Lions Zwemfestijn is ‘Zwemmen voor Zwemmen’. Hiermee helpen we -via Jeugdfonds Sport- kinderen uit de gemeente Moerdijk hun zwemdiploma te halen, als hun ouders de zwemlessen niet kunnen betalen.

Doordat de zwemmers zich door vrienden, collega’s, familie en bedrijven laten sponsoren voor de baantjes die zij tijdens het Zwemfestijn zwemmen, halen we geld op voor het goede doel. Hoe groter het aantal zwemmers en sponsoren, hoe hoger de cheque is die aan het Jeugdfonds Sport uitgereikt kan worden!

Iedereen kan meedoen!

Iedereen die kan zwemmen kan meedoen! Tijdens de zwemmarathon is uiteraard goede begeleiding aanwezig.

Deelnemers vormen een team, kiezen een teamcaptain en melden zich aan. Dus motiveer uw vriendenclub, personeels- en andere verenigingen, sportclub of hobbygroep en doe mee! Met iedere deelname ondersteunt u het goede doel.

Bent u teamcaptain? Meld uw team aan via www.zwemfestijnmoerdijk.nl of met QR-code

QR code om aan te melden